Fámy a Fakta
  • ÚVOD
  • FÁMY A FAKTA
5. března 2020 od Anna Kovaříková

Jaká je realita klecových chovů?

Jaká je realita klecových chovů?
5. března 2020 od Anna Kovaříková

Agrofert ročně vyprodukuje 230 milionů kusů vajec. To je stále méně než 10% celkové spotřeby vajec v ČR.

V Agrofertu vnímáme a sledujeme veřejnou diskusi o chovech nosnic a produkci vajec v České republice. V naší firmě zvažujeme možnosti, jakým směrem se v této oblasti v dalších letech vydat, nicméně zatím nemáme jednoznačný závěr. 

Výroba vajec je dlouhodobě ekonomicky neefektivní a nelze vyloučit, že úplně ukončíme chov jakýchkoli nosnic v České republice z důvodu neúnosných investic vyvolaných nátlakem aktivistů.  Jaký máme podíl na trhu? Agrofert ročně vyprodukuje 195 milionů kusů vajec z klecových chovů. Je to méně než 10 % všech spotřebovaných vajec v České republice. Vajec z podestýlkových chovů dodáme na trh 35 milionů. V součtu tedy 230 milionů a stále máme podíl méně než 10 % celkové spotřeby v ČR. Z hlediska objemu produkce všech vajec jsme mezi českými výrobci až na 4. místě.

Podívejte se následující infografiku, jaká je celkové situace na trhu s vejci v České republice.

Předčtěte si další fakta o klecových chovech v článku VEŘEJNÁ DISKUSE O CHOVECH NOSNIC A PRODUKCI VAJEC V ČESKÉ REPUBLICE.

Předchozí článekZemědělci žádají omluvu od poslankyně EP HohlmeierDalší článek Senzace z ukradené bezvýznamné e-mailové komunikace

Provozovatel

Toto jsou internetové stránky společnosti AGROFERT, a.s.

Slouží k vyjádření postojů společnosti, vyvracející nejčastější mediální zkratky a lži.

Na jednom místě nabízí ucelené soubory odpovědí, zpracované do přehledných kapitol.

Rubriky

  • Bečva
  • Čapí hnízdo
  • Dotace
  • Kvalita a cena potravin
  • Mohlo by vás zajímat
  • Péče a vztahy se zaměstnanci
  • Podnikání Agrofertu
  • Řepka
  • Střet zájmů
  • Uncategorized
  • Zajímavosti
© 2019 Fámy Fakta
Zpracování osobních údajů
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}