Na světlo světa vstoupily výsledky aktuálního průzkumu o nákupních zvyklostech Čechů, který realizuje poradenská společnost KPMG. Průzkum zjišťuje, které potravinářské společnosti se těší důvěře zákazníků, jaké mají dobrou pověst, a tedy i výsledky na trhu.
Čtyři místa v desítce nejznámějších potravinářských firem v Česku obsadily firmy z koncernu Agrofert. Nejvýše z nich dosáhla mlékárna Olma, spolu s ní se umístily ještě Kostelecké uzeniny, pekárna Penam a Vodňanské kuře. To je zpráva, která má hned dvojí význam. Jednak signalizuje, že tyto firmy si u svých konzumentů stojí velmi dobře, zvyšují své renomé, posilují oproti loňskému roku své pozice, a protože platí známé „vox populi – vox dei“, neboli „hlas lidu – hlas boží“, znamená to, že prostě odvádějí dobrou – a v daném rezortu doslova chutnou práci.
A druhá zpráva, svým způsobem neméně důležitá, spočívá v tom, že všechny mediální a politické třenice, v nichž byl název koncernu Agrofert zmiňován nesčíslněkrát, a velmi často s negativním předznamenáním, neměly vlastně žádný vliv na smýšlení normálních lidí. Že by se tu potvrzovalo další staré známé úsloví: „lže, jako když tiskne?“
Více informací zde: https://www.euro.cz/byznys/nejznamejsi-potravinovou-znackou-zustava-madeta-polepsily-si-firmy-agrofertu-vitana-se-propadla-1466797