Za jednotlivými výrobky si jejich tvrdou práci málokdo představí. Kampaň má proto za cíl přinést veřejnosti vhled do běžného života některých profesí. Důležitým smyslem kampaně je také snaha alespoň trochu vyvážit negativní zprávy médií, které někteří novináři o koncernu AGROFERT dlouhodobě šíří.
„Samozřejmě se nás dotýká, když média vytváří o Agrofertu a jeho firmách negativní obraz pro veřejnost. Realita je přitom úplně jiná. U nás pracují chemici, dělníci ve výrobě, lidé, co se starají o hospodářská zvířata, pekaři, řezníci, ale také tiskaři nebo lidé, kteří řeší marketing na internetu. A všichni pracují poctivě. Den za dnem. Jsme jedním z největších privátních subjektů v České republice a kdekoliv ve světě by na takovou firmu byli hrdí. My na své zaměstnance hrdí jsme, protože oni se starají třeba o to, aby byl ráno chleba a rohlíky na pultech obchodů,“ uvádí Josef Mráz, výkonný ředitel Agrofertu. Tím také zdůvodňuje název celé kampaně „Ještě, že vás máme“.
Reklama poběží ve vysílání televizních stanic od 20. do 27. září 2019. Bude ji doprovázet také tištěná reklama v denících. Pro natáčení činností jednotlivých profesí Agrofert využil vlastní zaměstnance i provozy v České republice. Reklamní kampaň má vytvořenu svoji speciální internetovou stránku www.jestezevasmame.cz, kde také naleznete další informace.