Fámy a Fakta
  • ÚVOD
  • FÁMY A FAKTA
15. listopadu 2023 od Anna Kovaříková

Reakce na blog Tomáše Prouzy

Reakce na blog Tomáše Prouzy
15. listopadu 2023 od Anna Kovaříková

Tomáš Prouza na svém blogu „Česko: země agrobaronům zaslíbená“ vydaném 15.11. 2023 uvádí: „Pan ministr zemědělství rád říká „ale obchody vydělaly osm miliard“!!! Zní to jako velké číslo. Ale pojďme si ho srovnat: obchody loni vydělaly osm miliard, zatímco Agrofert 12,3 miliardy. A zemědělci 28 miliard.“

Reakce AGROFERTU: Zatímco obchody vydělaly, jak uvádí pan Prouza, jen v České republice osm miliard korun. Agrofert vydělal 12,3 miliardy v 15 zemích světa, z toho nejvíce v zahraničních chemičkách. Potravinářská divize koncernu skončila na provozní úrovni ve ztrátě.

Tomáš Prouza zároveň uvádí, že „Pokud budeme diskutovat minulost, musíme začít tím, co ceny potravin loni v Česku vyhnalo tak vysoko – nenažranost agrobaronů, kteří drží v kleštích malé české zemědělce a loni za mohutného strašení veřejnosti masivně navýšili ceny zemědělských komodit.“

Reakce AGROFERTU: Ceny zemědělských komodit v Česku neurčují agrobaroni ani žádný z velkých či malých zemědělců, ale světové burzy.

Předchozí článekPokud Středočeský kraj tvrdí, že jsme byli ve střetu zájmu, nechť se obrátí na soudDalší článek AGROFERT brání své dobré jméno a podal žalobu na Víta Rakušana a STAROSTY a NEZÁVISLÉ

Provozovatel

Toto jsou internetové stránky společnosti AGROFERT, a.s.

Slouží k vyjádření postojů společnosti, vyvracející nejčastější mediální zkratky a lži.

Na jednom místě nabízí ucelené soubory odpovědí, zpracované do přehledných kapitol.

Rubriky

  • Bečva
  • Čapí hnízdo
  • Dotace
  • Kvalita a cena potravin
  • Mohlo by vás zajímat
  • Péče a vztahy se zaměstnanci
  • Podnikání Agrofertu
  • Řepka
  • Střet zájmů
  • Uncategorized
  • Zajímavosti
© 2019 Fámy Fakta
Zpracování osobních údajů
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}