Fámy a Fakta
  • ÚVOD
  • FÁMY A FAKTA
19. února 2024 od Anna Kovaříková

AGROFERT neovlivňuje konečné ceny na pultech obchodů

AGROFERT neovlivňuje konečné ceny na pultech obchodů
19. února 2024 od Anna Kovaříková

Paní Danuše Nerudová v pořadu 360 stupňů na CNN Prima News uvedla, že „…já bych ještě chtěla reagovat na to, kolik peněz ubylo v peněženkách lidí, no, ono těch peněz v peněženkách lidí taky ubylo kvůli tomu, že Agrofert měl ale nárůst zisku o 120, 3 %, tak je potřeba říct, kdo byl vítězem té inflace…“

Reakce AGROFERTU: Nemáme vliv na ceny potravin pro konečného zákazníka na pultech obchodů, ty si určují maloobchodní prodejci na základě svých obchodních strategií. Česká republika je součástí otevřeného trhu EU, a tak nám zde konkurují nadnárodní společnosti, které jsou mnohem větší než my. Z našich analýz vyplývá, že výrobky Agrofertu se na výdajích českých domácností za potraviny i při započtení DPH podílejí někde okolo sedmi procent. Je tedy zřejmé, že i dopad jejich cen na inflaci bude zanedbatelný. Platí přitom, že ceny těchto výrobků v regálech nestanovujeme my, ale konkrétní prodejce.

Předchozí článekPozor na zavádějící srovnávání dotačních podporEvropský parlamentDalší článek AGROFERT staví v souladu se zákonem

Provozovatel

Toto jsou internetové stránky společnosti AGROFERT, a.s.

Slouží k vyjádření postojů společnosti, vyvracející nejčastější mediální zkratky a lži.

Na jednom místě nabízí ucelené soubory odpovědí, zpracované do přehledných kapitol.

Rubriky

  • Bečva
  • Čapí hnízdo
  • Dotace
  • Kvalita a cena potravin
  • Mohlo by vás zajímat
  • Péče a vztahy se zaměstnanci
  • Podnikání Agrofertu
  • Řepka
  • Střet zájmů
  • Uncategorized
  • Zajímavosti
© 2019 Fámy Fakta
Zpracování osobních údajů
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}