Fámy a Fakta
  • ÚVOD
  • FÁMY A FAKTA
7. července 2023 od Anna Kovaříková

AGROFERT nemůže za drahé potraviny

AGROFERT nemůže za drahé potraviny
7. července 2023 od Anna Kovaříková

Společnost AGROFERT se ohrazuje proti nařčením, že je odpovědná za enormní růst cen potravin a České republice a že díky tomu dosáhla rekordního hospodářského výsledku v roce 2022. Tato obvinění jsou nepravdivá a zavádějící.

Koncern AGROFERT nemá v žádném segmentu potravin takovou tržní sílu, aby mohl ovlivnit jejich tržní cenu na českém ani jiném trhu. Segment potravinářství tvoří pouze 26 % konsolidovaných tržeb koncernu AGROFERT, z čehož navíc významnou část představují společnosti působící v zahraničí. V roce 2022 koncern AGROFERT na potravinářství nevydělal. Jeho potravinářské firmy v Česku a zahraničí skončily loni celkově na úrovni provozního výsledku ve ztrátě.

Rekordní zisk AGROFERTU v roce 2022 byl tažen zejména jeho chemickými továrnami v zahraničí, které nemají vliv na potravinářský segment v České republice.

Předchozí článekReakce na článek na PrahaIN.czDalší článek Rozhodnutí Protimonopolního úřadu SK považujeme za nezákonné!

Provozovatel

Toto jsou internetové stránky společnosti AGROFERT, a.s.

Slouží k vyjádření postojů společnosti, vyvracející nejčastější mediální zkratky a lži.

Na jednom místě nabízí ucelené soubory odpovědí, zpracované do přehledných kapitol.

Rubriky

  • Bečva
  • Čapí hnízdo
  • Dotace
  • Kvalita a cena potravin
  • Mohlo by vás zajímat
  • Péče a vztahy se zaměstnanci
  • Podnikání Agrofertu
  • Řepka
  • Střet zájmů
  • Uncategorized
  • Zajímavosti
© 2019 Fámy Fakta
Zpracování osobních údajů
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}