Agrofert odmítá tvrzení, že „vydělal na privatizaci“
Společnost Agrofert uveřejnila v uplynulých dnech v některých denících inzertní materiál s názvem Pravda o Agrofertu. Některé weby, jejichž náplní není nic jiného než neustálá kritika naší firmy a jejího bývalého akcionáře, neunesly tuto skutečnost a mají potřebu polemizovat s detaily uveřejněnými v uvedeném materiálu. Často jde o zásadní informace o koncernu, které se do článků těchto redakcí nehodí a bývají zpravidla „cenzurovány“.
Portál Echo 24 například ve své polemice tvrdí, že Agrofert se privatitzace v devadesátých letech účastnil a že na ní vydělal. Koncern Agrofert však stojí za všemi fakty, které v dokumentu zveřejnil, a považuje je za pravdivé. Jak bylo z naší strany redakci Echo 24 sděleno, na tomto faktu trváme. Privatizace je nákup od státu. Od státu jsme nikdy akcie žádných firem nekoupili.
Koncern Agrofert pokračuje publikováním inzertního vkladu ve své komunikační kampani. Materiál byl uveřejněn ve vybraných denících v ČR. Vklad na rozdíl od předchozí fáze kampaně, která cestou emocí ukazovala práci zaměstnanců koncernu, obsahuje faktické informace včetně dat ze společnosti. Cílem je předat veřejnosti dostatek informací, aby si lidé mohli udělat na práci Agrofertu vlastní názor.
Vklad zároveň završuje první fázi nadlinkové kampaně „Ještě, že vás máme“, kterou Agrofert spustil koncem září a formou televizních spotů a inzerce v tisku představoval každodenní práci svých pekařů, řezníků, zemědělců a mlékařů.„Celou kampaní chceme reagovat na negativní a nepravdivé informace šířené v některých médiích“, komentuje pokračování kampaně Ondřej Sečka, marketingový manažer Agrofertu a doplňuje: „Forma novinového vkladu nám poskytla dostatek prostoru pro vysvětlení některých mediálních mýtů. Informace v něm jsou podložené přímo našimi daty a věříme, že pokud si je lidé přečtou, budou si pak moci lépe vytvořit na Agrofert svůj názor.
Prohlédnout si jej je možné na: http://bit.ly/PravdaoAgrofertu