Fámy a Fakta
  • ÚVOD
  • FÁMY A FAKTA
2. prosince 2019 od Anna Kovaříková

Stanovisko k auditu Evropské komise

Stanovisko k auditu Evropské komise
2. prosince 2019 od Anna Kovaříková

Agrofert požádá MMR o poskytnutí dokumentu.

Nemáme žádné informace, víme o doručení auditu do České republiky jen z médií. Primárně jde o věc mezi státem a Evropskou komisí. Jsme však dotčenou osobou, jak nám již dříve potvrdila Evropská komise, proto zašleme na MMR dopis, kde požádáme, aby nám ministerstvo dokument poskytlo, abychom jej mohli prostudovat a případně hájit svá práva. Jsme přesvědčeni, že na naší straně jsme vždy postupovali přesně podle zákona a že se náš někdejší akcionář v žádném střetu zájmů nenachází.

Předchozí článekSZIF začal Agrofertu proplácet zadržované dotaceDalší článek Agrofert upřesnil částku, o kterou údajně jde v auditu EK

Provozovatel

Toto jsou internetové stránky společnosti AGROFERT, a.s.

Slouží k vyjádření postojů společnosti, vyvracející nejčastější mediální zkratky a lži.

Na jednom místě nabízí ucelené soubory odpovědí, zpracované do přehledných kapitol.

Rubriky

  • Bečva
  • Čapí hnízdo
  • Dotace
  • Kvalita a cena potravin
  • Mohlo by vás zajímat
  • Péče a vztahy se zaměstnanci
  • Podnikání Agrofertu
  • Řepka
  • Střet zájmů
  • Uncategorized
  • Zajímavosti
© 2019 Fámy Fakta
Zpracování osobních údajů
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}